2017/08/16

Makijaż

Cześć!
Nazywam się Ola, na stardoll Disneyka_
Na blogu będę zajmować się makijażami, na razie będą to zwykłe makijaże, później ten dział jakoś bardziej urozmaicę.
Przede wszystkim chcę, by moje makijaże nie były szablonowe, choć niektóre zapewne się trafią, ale nie chce żeby wszystkie takie były :)

A więc przedstawiam Wam moją dzisiejszą propozycję


Użyłam tutaj trzech cieni w kolorach żółtego, błękitnego i filetowego.
Dzięki fioletowej kredce, cień o takim samym kolorze jest jeszcze bardziej intensywny.
Na policzki dodałam trochę brązera i różu.
Na sam koniec użyłam ciemnej śliwkowej szminki, by fajnie urozmaiciła cały makijaż :)

Jak Wam się podoba?


23 komentarze:

  1. ładny makijaż, ja mimo iż na stardollu jeste 8 lat wciąż nie umiem się pomalować hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny makijaz.Naprawde mi sie Podoba.Moze zmeinilabym wlosy.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Super make-up. Brakowało mi makijaży na blou, a i nowa twarz (no nie taka nowa, kojarzę Twój nick) jest czasami dobrym rozwiązaniem.

    PS: Dziękuję za dodanie mnie do honorowej listy czytelników :)
    PPS: A i tak a propos: mój nick pisze się z trzema "t"

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest piękny ale te włosy są do wymiany

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekoniecznie wpisuje się w moją estetykę, ale nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :))
    Nie rozumiem tylko tych dziwnych tytułów postów, które tak naprawdę nie mają nic wspólnego z treścią, ale ok, na innych blogach widzę że też taka moda panuje, chociaż dla mnie to jest dziwne i wprowadza bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zapomniałam powiedzieć Disneyce, że nie dodajemy takich tytułów u nas, więc biorę winę na siebie. Na pewno się już takie nie pojawią :)

      Usuń
    2. W większości są to po prostu cytaty czy inne myśli, kawałki piosenek nieraz nawiązujące do stanu emocjonalnego czy innej rzeczy. Lub po prostu podobają się autorowi.


      Sylwia5278

      Usuń
    3. Hmm... jeśli są to jakieś myśli czy fragmenty piosenek to chętnie przeczytałabym o tym w poście, albo posłuchała piosenki :) Fajnie jest znać inspirację do makijazu czy stylizacji. Ale jeśli nie ma żadnego wytłumaczenia to tak nie za bardzo wiadomo o co chodzi :)

      Usuń
    4. Nie koniecznie są inspiracją. U mnie nieraz są to opisy stanu emocjonalnego czy cytaty do niego pasujące a zaczynać takich tematów w poście który ma przedstawiać makijaż czy stylizacje to tak trochę, poza tym nie każdy lubi, chce o tym opowiadać ludziom których nie zna.. Sugerujesz że podrzucanie tzn. nudy na końcu posta mogłoby być fajne? Niestety muzyka mnie akurat nie fascynuje wolę szukać cytatów, robić challenge czy czytać książki, oraz oczywiście robić makijaże zarówno te stardollowe jak i ćwiczyć swoją rękę! :)


      Pozdrawiam cieplutko, sylwia5278

      Usuń
    5. Jeżeli jakaś piosenka czy książka akurat byłyby inspiracją to fajnie by było ją znać, przynajmniej według mnie :) Nie trzeba od razu pisać długiego wywodu czy uzewnętrzniać się na forum publicznym skoro można skrótowo w dwóch zdaniach coś podsumować :) A jeśli mowa o challenge to jak najbardziej fajną rzeczą byłoby przeczytać o tym z czym próbowałaś się zmierzyć robiąc makijaż czy stylizację :)

      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. Jak dla mnie makijaż super! Nie wiem czy brwi są tak pomalowane czy są kupione ale wyglądają znakomicie 😊

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, masz cudne brwi

    OdpowiedzUsuń