2017/08/18




Zapraszam Was do obejrzenia lookbooka, który przygotowała załoga :)




1. torebka - Marc Jacobs, futerko - Archive, bluzka - Vinyl, spódnica - It Girls, kolczyki - Wild Candy, buty - LE

2. kurtka - Marc Jacobs, golf - Apres Ski, torba - Subcouture, spodnie - Orginal Future, buty - Nelly
3. koszula - Marc Jacobs, kolczyki - Rio, kamizelka - YH, spodnie - YH, torebka - Voile, buty - Perfect Day





1. kurtka - Marc Jacobs, tunika - LE, rajstopy - Basics, buty - Balmain, torebka - Nelly
2. bluza - Marc Jacobs, spodnie - Callie's Picks, buty - Fendi, okulary - Fendi






1. kurtka - Marc Jacobs, okulary - Buy&Get, kolczyki - Rio, golf - It Girls, bluza - Archive, spodnie - Folk, nerka - Orginal Future, buty - It Girls
2. spódnica - Marc Jacobs, kolczyki - Subcouture, golf - Callie's Picks, koszulka - Callie's Picks, narzutka - LE, rajstopy (koszulka) - Callie's Picks, torebka - It Girls, buty - Bonjour Bizou
3. spodnie - Marc Jacobs, kolczyki - Saint Laurent, naszyjnik - LE, marynarka - Callie's Picks, koszulka - Frankie Morello, torebka - Archive, buty - Callie's Picks

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze od cherry, ale wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jedna to lepsza, świetne propozycje :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne stylyzacje.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje disneyki_ i cherry9713 są absolutnie fantastyczne i idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ta dostawa jest beznadziejna,kupiłam tylko kurtkę moro,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga disneyki_ oraz pierwsza i trzecia cherry

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kolekcja jest dla mnie koszmarna, więc i stylizacje mnie nie przekonują, aczkolwiek najlepsze to te z kurtką moro - najfajniejszą rzeczą z całej dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie pierwsze od Soxo_ zdecydowanie wygrywają

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba pierwsza Soxo, druga Disneyki no i Wiśni wszystkie. :)) Soxo w rudym wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietne stylizacje, jestem zakochana w tych od Soxo_ i cherry9713.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  12. Od Soxo podoba mi się 2 i 3 stylizacja, od Disneyki obie mnie powaliły tak jak od Cherry druga i trzecia! Jestem zachwycona Waszymi pomysłami i zawsze czekam na Wasze lookbooki 💖

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  13. Soxo poleciała po całości! I to mi się podoba!

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje soxo oraz cherry najbardziej mi się podobaja.

    OdpowiedzUsuń