2017/09/25

Fiolet - nie taki straszny


Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z dwiema, najładniejszymi moim zdaniem sukienkami z najnowszej dostawy Wild Candy Couture. Cóż, nie lubię takiego stylu, nie lubię też stylizować balowych sukienek, bo dają małe pole do popisu. Dlatego też oba looki są dosyć proste. Postanowiłam także wyjątkowo zrezygnować z opisu, bo wydaje mi się, że dzisiaj byłby zbędny. Mam nadzieję, że mimo wszystko stylizacje przypadną Wam do gustu i przymrużycie oko na to, że nie są zbyt skomplikowane.


1. ubrania za starmonety: kolczyki - Film Theory, naszyjnik - Special Offer, sukienka - Basics + Wild Candy Couture, pasek - Apres Ski, buty - MSW
2. ubrania za starmonety: naszyjnik - Voile, sukienka - Wild Candy Couture, pasek - Rio, torebka - Wild Candy, buty - Rio 
ubrania za stardollary: kolczyki - Rio


Co sądzicie o stylizacjach?

13 komentarzy:

  1. Przepiękne, różowa jest wręcz idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna :) mi też się nie spodobała ta nowa dostawa do Wild Candy xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja z szarą sukienką jest idealna ! xx

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja z szarą sukienką jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, po prostu, co tu więcej mówić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że nie są zbyt skomplikowane to i tak mają swój urok i wg mnie są cudowne! Nie lubię takiego stylu, ale stylizacje mnie powaliły!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste, ale urocze ;D chyba o to chodziło

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne! pierwsza boska, podoba mi sie ta sukienka więc i liczyłam ze z nią coś zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dwie przesliczne! uwielbiam twarz i wlosy Twojej lalki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie są to według mnie najładniejsze sukienki z kolekcji, ale pierwsza stylizacja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta różowa sukienka jest piękna

    OdpowiedzUsuń