2017/09/25

Hot or Not

asejabumchicbum

Agateqq
Bluzka i spodnie stanowią całkiem udaną bazę, na której można stworzyć mnóstwo ciekawych stylizacji. Poległaś na doborze dodatków. Nieudane połączenie srebra i złota, niepasujące buty. Ponadto brakuje mi okrycia wierzchniego. Jest pusto i nudno. Moja ocena NOT.

Rihanna-lalka
Miałaś jakiś pomysł na stylizację, ale nie wyszło. Źle założone spodnie od razu rzucają się w oczy. Do tego zły dobór dodatków, srebro i złoto nie gra dobrej roli w tym outficie. NOT.

Soxo_
 Ja tutaj nie widzę żadnego pomysłu. Ot, włożone rzeczy pasujące kolorystycznie i tyle. Te spodnie same w sobie są okropne, a Ty spotęgowałaś to wrażenie ubierając do nich totalnie niepasujące buty. Naszyjnik nachodzący na włosy to także strzał w kolano. I ta torebka... O ile sama w sobie nie jest jakaś tragiczna, to wszystko psuje wspomniany złoty naszyjnik. Złoto i srebro w jednej stylizacji - zawsze będę na NIE! NOT.

cherry9713
Ten naszyjnik to porażka, nie wiem co on tutaj robi, a w połączeniu z torbą to już w ogóle tragedia. Dla mnie baza również nie jest ciekawa, jest nijaka i do tego te wystające spod spodni buty... NOT.


MC_HM

Agateqq
Jedna z najbardziej oryginalnych stylizacji ostatnich wydań HoN. Mi się podoba. Jest mega zwariowana. Wygląda jak prosto z ulic fashion weeku. Na duży plus dobór kolorystyczny, niespotykany. Zastanowiłabym się jedynie nad wymianą torby. Moja ocena HOT-.

Rihanna-lalka
Jedna z najdziwniejszych stylizacji w dzisiejszym zestawieniu. O ile spodnie z butami fajnie się łączą to reszta niestety nieudana. Torebka także słabo pasuje do całego zestawienia, tak samo jak i fioletowy naszyjnik. NOT.

Soxo_
Stylizacja być może jest oryginalna, ale dla mnie całkowicie na nie. Wygląda mega dziwnie i bardzo nieskładnie. Jest tu wszystkiego za dużo, wiele elementów po prostu się ze sobą gryzie. NOT

cherry9713
Nie rozumiem pochwał w stosunku do spodni i butów, przecież ta para wygląda ze sobą okropnie. Ogólnie stylizacja jest przeładowana, dla mnie nic do siebie tutaj nie pasuje, a najbardziej przeszkadza mi krzywo założony płaszcz. NOT.


karollin-El


Agateqq
Spodnie z butami wyglądają fantastycznie. I to a tyle plusów. Góra stylizacji jest mega nudna. Nie podobają mi się wystające rękawy koszuli spod sweterka. Brakuje biżuterii. Moja ocena NOT.

Rihanna-lalka
Tak samo jak Agateqq powiedziała połączenie spodni z butami wygląda fenomenalnie. Do tego torebka z frędzlami fajnie dopełnia całość twojej stylizacji. Natomiast u góry już nie wygląda tak dobrze. Mianowicie irytują mnie wystające rękawy z koszuli. Ogólnie stylizacja jedna z lepszych w dzisiejszym HoN. HOT-.

Soxo_
Cóż, stylizacja jest poprawna, ale baaaardzo zwyczajna i nudna. Zgadzam się z dziewczynami odnośnie połączenia spodni i butów. Warto byłoby pomyśleć nad jakimś naszyjnikiem oraz podszewką do swetra. Wymieniłabym torbę na coś w kolorze. Stylizacja jest nudna, ale mimo wszystko poprawna, dlatego zostawiam HOT/NOT.

cherry9713
Na pewno bransoletka do wyrzucenia. A reszta cóż, no po prostu wieje nudą. Warto byłoby dodać jakąś biżuterię. Mimo wszystko nie jest najgorzej. HOT/NOT.


wiktoria_x

Agateqq
Bluzka i spodnie stanowią całkiem udaną bazę, na której można stworzyć mnóstwo ciekawych stylizacji. Poległaś na doborze dodatków. Nieudane połączenie srebra i złota, niepasujące buty. Ponadto brakuje mi okrycia wierzchniego. Jest pusto i nudno. Moja ocena NOT.

Rihanna-lalka
Twój outfit nie jest najgorszy. Podoba mi się połączenie kurtki, spodenek i czarnego stanika. Nie podołałaś z dopasowaniem dodatków co widać. Torebka dziwnie wystaje z lalki ,a buty lekko źle założone. HOT-.

Soxo_
 Stylizacja jest co najmniej dziwna. Nie rozumiem skąd w Twojej głowie wziął się pomysł na takie założenie torebki - przecież to wygląda nienaturalnie. Okulary też jakoś nie najlepiej tutaj wypadają. No i te buty... Ogólnie nie są złe, ale tutaj najzwyczajniej w świecie nie pasują. NOT.

cherry9713
Temat torebki został już wyczerpany, no wygląda ona bardzo źle. Baza jest bardzo słaba, przez te shorty i krótki top panuje wrażenie pustki. Do tego lewitujące okulary i dziwny choker, który wygląda jakby przecinał głowę doll, ah no i jeszcze te niepasujące buty. Zdecydowanie NOT.



Za tydzień ocenimy: julcia45, _Charmed_Girl_, fifi12fifi, Elizka_15

9 komentarzy:

  1. Słabiutko. Zgadzam się z Soxo i Wiśnią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W żadnej stylizacji nie ma tego "czegoś". W drugiej faktycznie się coś dzieje, ale jak dla mnie za bardzo chaotycznie. Reszta jest po prostu nudna.

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  3. druga od biedy moze byc, ale reszta bardzo slaba :c

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdej bym coś zmieniła i by mi się podobały, ale tak niestety uważam, że są słabe

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. nie podoba mi się
    2. za dużo wszystkiego
    3. najlepsza
    4. może być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejsza chyba 3 i 4. Ale nie ma tu takiego "łaaał".
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  7. NOT, NOT, NOT, NOT naprawdę coraz gorsze stylizacje musicie oceniać

    OdpowiedzUsuń