2017/09/22

Jedna rzecz, trzy sposoby




Mam nadzieję, że mnie nie zjecie za to, że dzisiaj prezentuje stylizacje z rzeczą, która już dawno nie jest dostępna w Plazie, a do tego jej zdobycie nie jest jakieś superproste. :) Jednak do zrobienia z nią posta skłoniły mnie dwa powody: po pierwsze jest absolutnie piękna, a po drugie doszły mnie wieści, że niektórzy mają problemy z jej wystylizowaniem. Ja bardzo lubię ją zestawiać ze spodniami, jednak myślę, że ze spódnicą także prezentuje się dobrze. 
Osobiście podoba mi się połączenie kurtki z futrem - realnie, zimą często stosuję takie połączenie. Chciałam to wypróbować i w tym przypadku, ale ze względu na to, że kamizelka jest dopasowana, ciężko było mi znaleźć pasującą kurtkę.
Nie mam pojęcia ile futerko kosztowało oryginalnie, teraz także nie orientuje się odnośnie jego wartości. Jeśli ktoś wie ile teraz jest warta kamizelka, bardzo proszę o informację. :)








futro – Fallen Angel, sukienka – Bonjour Bizou, torebka – It Girls, bransoletka – Mr., buty – Nelly.com

kolczyki – Fendi, futro – Fallen Angel, koszula – Bonjour Bizou, spodnie – Archive, torba – Special Offer, brelok – Chanel

kolczyki – Subcouture, futro – Fallen Angel, bluzka – Fallen Angel, spódnica – Dolce&Gabbana, torebka – LE, buty - YH

11 komentarzy:

  1. Ostatnia mi się bardzo podoba. ;) W drugiej zaplusowałaś połączeniem spodni z kamizelką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo się cieszę, że wybrałaś to futerko! Kupiłam je dosłownie 2 dni temu za 19sd :)
    Ze stylizacji najbardziej podoba mi się trzecia, jest naprawdę świetna. W pierwszej kolorystyka jest cudowna, a w drugiej faktycznie ciekawie wygląda połączenie kamizelki ze spodniami, jakbym zobaczyła to wcześniej to na pierwszy rzut oka pomyślałabym, że ta para nie wyglądałaby ze sobą dobrze, ale Tobie udało się to obronić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jest przepiękna, ale ostatnia - sztos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza, to moja faworytka! Piękna kolorystyka! Pozostałe też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest świetna :) mi ta kamizelka się nie podoba :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewnie bardzo z nielicznych osób płci męskiej na blogu :D i własnie założyłem konto na blogu i sd więc się nie znam :D ale druga stylizacja najgorsza jak dla mnie C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia stylizacja najlepsza. W pierwszej to nie wiem co robią tam te czarne rajstopy?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wybór na dzisiejszy post ;) Najbardziej podoba mi się 2 i 3 stylizacja! 😍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie kupić to futerko, 1i3 stylizacja sa piękne

    OdpowiedzUsuń