2017/09/23

Makijaż

Cześć Kochani, dziś przygotowałam dla Was makijaż w chłodnej kolorystyce. :) 
Opinie będą mile widziane. 


W dzisiejszym makijażu skupiłam się głównie na kolorze niebieskim. Ładnie prezentuje się na doll i ma wiele kolorów pochodnych, z którymi połączenia wyglądają nieziemsko. Na powiece prócz 'teal blue' bo tak nazywa się cień, którego użyłam, możecie dostrzec mięte i perłę.
Trzeba przyznać, że ten 'rodzaj' oka jest najłatwiejszym do tworzenia makijażów. Kolory wzajemnie się wchłaniają dzięki czemu powieka wygląda na starannie pomalowaną. 
Całość dopełniłam srebrnym zdobieniem. :)




Cienie DOT - Teal, Mint, Pearl White | Kreska SEPHORA - Metallic Blue Eyeliner | Linia Wodna SEPHORA - Blue Eyepencil  | Usta DOT- Thistle Violet  | Zdobienia - EPIPHANY


16 komentarzy:

  1. piękny makijaż :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo cudo cudo! Jeden z lepszych jakie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja nie mogę... Jaki piękny makeup...

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki mega! Śliczna kolorystyka! 😍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo ładny ;) na początku nie podobał mi się kolor ust, ale później wyczaiłam, że jest w kolorze eyelinera

    OdpowiedzUsuń