2017/10/22

Fiolet - nie taki straszny

Dzisiaj przychodzę do Was z jedną stylizacją, różniącą się jedynie drobnym szczegółem. Nie mogłam zdecydować czy outfit wygląda lepiej z naszyjnikiem czy bez, dlatego postanowiłam pokazać Wam obie wersje. Chciałam w końcu zmierzyć się z tuniką/sukienką z Original Future oraz błyszczącymi spodniami z Pearls. Moim zdaniem oba te ubrania są dosyć problematyczne, ponieważ do tuniki ciężko jest dobrać cokolwiek tak, aby przestała wyglądać jak nudny, oversizowy T-shirt, a do mieniących się jeansów naprawdę mało co pasuje. Moim planem było stworzenie dwóch osobnych stylizacji, ale przez przypadek odkryłam, że ten duet naprawdę nieźle ze sobą wygląda. Uzupełniłam całość w dodatki i jestem zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. 

ubrania za starmonety: okulary - Callie's Picks, golf - It Girls, tunika - Original Future, naszyjnik - Fallen Angel, spodnie - Pearls, torebka - Callie's Picks, buty - Evil Panda

20 komentarzy:

  1. Według mnie lepiej wygląda bez naszyjnika
    Stylizacja bardzo ładna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna, lepiej z naszyjnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super, tylko buty mi się nie podobają. Stanowczo bez naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez naszyjnika! Spodnie i buty to wystarczający dodatek ze względu na zdobienia. :) Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bez naszyjnika - zdecydowanie :) nie lubie tych spodni, ale tutaj wygladaja super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim stylu, mega mi się podoba :D Lepiej moim zdaniem bez naszyjnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje są super

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się to nie podoba,może przez te spodnie bo są straszne...ale jak już to bez naszyjnika lepiej wygląda,ten naszyjnik w ogóle kiepsko wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez naszyjnika, bo w drugiej stylizacji jest chyba źle założony, w sensie mam wrażenie, że "wisi" w powietrzu. Tunika i spodnie to doskonałe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze założony, tylko ta biała poświata zlała mi się z golfem :/

      Usuń
    2. Możliwe:) to zwracam honor^^

      Usuń
    3. Nie no, masz rację, że to tak wygląda :D

      Usuń
  10. Ładne, tylko te buty... Jakoś takoś nie za bardzo.
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  11. mimo, że nie mój styl to i tak - świetna stylówka ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Original Future a nie Orginal Future. Bez naszyjnika lepiej. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń