2017/10/23

HOT or NOT

 


LilPrincess96

Soxo_: Zwyczajna stylizacja, nie za bardzo mi się podoba. Nie znoszę cieni na piersiach, a szczególnie nie lubię, gdy "wychodzą" spod bluzki. Jeśli zakłada się bluzkę bez dekoltu, to czy na prawdę tak ciężko je zdjąć? Zamiast swetra ubrałabym ciężką kurtkę, myślę, że lepiej komponowałaby się z butami. Lubię chokery, ale tutaj mam wrażenie, że skraca szyję doll. NOT.

cherry9713: Baza jest całkiem ok, ale te rysy na bluzce wyglądają po prostu f-a-t-a-l-n-i-e. Sweter nie pasuje do reszty, która wydaje się być "z pazurem". Zgadzam się z Soxo w kwestii ciężkiej kurtki, na pewno lepiej by się tu sprawdziła. NOT.









MajkaStar1999

Soxo_: Super stylizacja. Świetny pomysł na bluzkę. Nie lubię tych kozaków, ale tutaj wpasowałeś je genialnie. HOT.

cherry9713: Jestem zachwycona! HOT.











izolda1996-k

Soxo_: Nie wiem co sądzić o tej stylizacji. Nie paskują mi buty. Za równo na Stardoll, jak i w życiu realnym wyznaję zasadę, że do butów z odkrytymi palcami nie zakłada się skarpetek, ani rajstop - wygląda to fatalnie. Myślę, że spróbowałabym wcisnąć gdzieś nerkę. Nie przekonuje mnie także połączenie bluzy i kurtki. Dałabym coś w kolorze bardziej zbliżonym do koloru podszewki. HOT/NOT.

cherry9713: Ja też mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Nie jestem fanką połączeń typu puchowa kurtka + krótka spódniczka i odsłonięte nogi - myślę, że to mi najbardziej tutaj nie gra. Również nie przepadam za odkrytymi palcami w butach połączonymi z skarpetami/rajstopami, ale moim zdaniem w tym looku jeszcze się to broni, ponieważ nie rzuca się to w oczy aż tak bardzo. Na pewno ogromnym plusem tej stylizacji są rude włosy, które nadają charakteru, dzięki nim całość oceniam na HOT/NOT.










cherry9713

Soxo_: Co tu dużo pisać... Fantastyczna stylizacja. Nie przepadam za tą narzutką, ale do tej pory nie widziałam jej lepiej wystylizowanej niż u Ciebie. HOT.

cherry9713: Dam sobie HOT, bo mogę. HOT.








Za tydzień ocenimy: GlamSlodka, 150266, Rouxrogue, Majlix6

11 komentarzy:

  1. 3x NOT! Tylko Cherry zachwyca - jak zawsze świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja 2 nie podoba mi się, ale jest kreatywna.
    Stylizacja cherry fajna :D
    Reszta do poprawki
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ocenę! też nie jestem ta stylizacją zachwycona xd. Cherry piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem pierwsza, oprócz tych cieni na piersiach jest ok, może faktycznie lepiej wyglądała by z ciężką kurtką, ale dałabym raczej HOT/NOT :P
    druga też HOT/NOT moim zdaniem szału nie ma
    trzecia w ogóle mi się nie podoba,
    ostatnia jest super! HOT :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się 2 ale reszta tez jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i ostatnia stylizacja są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje cherry9713 i MajkaStar1999 są piękne. *-*


    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za opinię :) te cienie faktycznie nie wyglądają zbyt dobrze :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń