2017/11/21

It Girls

Do Starplazy zawitała nowa dostawa, tym razem do sklepu It Girls. Kolekcja nie obejmuje jednak całego piętra, a ceny wahają się w granicach 10-25sd. Znajdziemy również jeden artykuł za sm oraz jeden przeznaczony tylko dla osób ze statusem Royalty. Według mnie kolekcja nie powala, chociaż znajdzie się kilka ciekawych rzeczy. Najbardziej zdziwiło mnie brak tzw. recolorów ubrań, które Stardoll serwował nam od długiego czasu w niemalże każdej kolekcji.
Co sądzicie o dostawie?


13 komentarzy:

  1. Podoba mi się parę rzeczy, napewno kupię ten prześwitujący golf

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest jedną z najlepszych ostatnio, bardzo lubię ten sklep. Kupiłem długi żakiet, kombinezon, kamizelkę, czarny golf, szalik i czerwoną torebke

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam kilka rzeczy, nad innymi jeszcze sie zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa udana, myślę, że coś kupię, ale muszę jeszcze wszystko dokładnie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobacze jeszcze jak to wyglada bna dolll, ale niektoee rzecxy wygladaja ladnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić kurteczkę i spodnie
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. beznadziejna kolekcja,podoba mi się tylko ta prześwitująca bluzka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. wg mnie jedna z lepszych dostaw w ostatnim czasie, kupię większość rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. A.. a.. ale jak to nic się nie powtarza? Xd ale kolekcja całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie całe piętro, a większa połowa XD

      Usuń
  10. Świetna! Planuje kupić parę rzeczy.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę fajna dostawa ! już kupiłam różowy szalik, a w planach mam jeszcze kilka rzeczy ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń