2017/12/08

MS.TQ

XDDDDDDDDDD

Przepraszam Was za to, ale to naprawdę była moja pierwsza reakcja po zobaczeniu tej kolekcji i czułam wewnętrzną potrzebę się z Wami tym podzielić. Stardoll ufundował nam dostawę do sklepu MS.TQ, kolekcja obejmuje dwa piętra, a ceny są w granicach 5-15sd. Myślę, że dalszy komentarz jest zbędny :D Zapewne kupię sobie tą wielką choinę na głowę, bo jak na nią patrzę to od razu chce mi się śmiać, więc będzie to dobry sposób na rozweselenie sobie dnia :)
Co myślicie o tej dostawie?




21 komentarzy:

  1. Ta choinka najlepsza, od teraz każdy może być drzewem! xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo jelenie różki. Reszta tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem zadowolona odziwo. Po raz pierwszy jest coś świątecznego co mogę wykorzystać do postów z makijażami. Kupiłam lampki w białym kolorze, myślę jeszcze nad tymi kolorowymim oraz te wieńce (?) Czerwono-zielony i biało-niebieski.

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja wydaje się nawet ładna ale muszę jeszcze zobaczyć jak to na doll wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to jest okropne xo zresztą i tak nie przepadam za tym sklepem ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się oczy i różowo-czerwone cienie :) poza tym tragedia :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem, że inspiracja świętami, ale bez przesady!
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  9. yy jakis nie smieszny zartXD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej,mi się to podoba. Lubię ozdoby na głowę, choć nie często używam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony trochę śmieszna, ale z drugiej ma swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wolę lampki na choince niż na głowie

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nawet podoba, ale raczej nie planuje zakupów:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam różowe cienie. Podobają mi się lampki na głowę i rogi renifera :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  15. Na sto procent nic mi się z tej kolekcji nie przyda, nie planuję zakupów ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę tylko na te rogi jelenia czy tam renifera, ale z racji tego, że to do salonu to nie wiem czy kupię XD Beka z tej dostawy, no i jak zwykle te same artykuły w kilku kolorach://

    OdpowiedzUsuń
  17. rogi i światełka, reszta masakra XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tak...
    Rogi są świetne światełka też. Wszystko jest bardzo dobrze wykonane, tylko trochę nie trafione w epokę. Takie nakrycia głowy (mówię tu o tych wielkich "rogach-choinkach" z gwiazdką" bardziej pasują mi do lat 90'tych. Ale plus za pomysłowość =).
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podobają różki jelonka. Co prawda chyba nie są mi potrzebne, ale są słodkie :D

    OdpowiedzUsuń