2018/01/14

Dobry projektant - xaxuen i germanottal

Cześć wszystkim! Dziś przybywam do Was z kolejnymi projektantami. :)

Pierwszą projektantką jest xaxuen. Pochodzi ona z Brazylii, na Stardoll jest od 2013 roku i ma 21 lat. Zajmuje się ona głównie projektowaniem włosów damskich. Włosy składają się z 3 części, co nieco opustoszy nasz portfel. Ale mimo to, uważam że są one świetnie wykonane i osobiście kupiłabym wszystkie. Poniżej zamieszczam dostępne fryzury (zawierające ceny) oraz te, których już nie kupimy: 






Drugim projektantem, którego Wam dziś przedstawie jest germanottal.  Na Stardoll jest od 2017 roku. Co u niego przykuwa największą uwagę? Bardzo realistyczne postacie. W jego prezentacji zamieszcza swoje twarze, wykonuje wszystko sam. Głównie inspiruje się osobami publicznymi, np. David Carrera, czy  Lady Gaga. Niektóre wizerunki są do wylicytowania na fb, robi także twarze na zamówienie.
A więc jak wygląda jego Doll? Zobaczcie sami:

*aktualnie jego Doll

 Poprzednie: 





Co sądzicie o dzisiejszych projektantach? Kupicie jakieś fryzurki? 
Czekam na Wasze komentarze! 💗

17 komentarzy:

  1. Chyba nic nie kupię, ale talentu zazdroszcze,najbardziej 2 projektantowi-WOW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglada, ale 2 projektatka mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi projektant jest po prostu genialny! Podziwiam kunszt, sama nie byłabym zdolna do wykonania tak cudownych rzeczy. Pierwsza również prezentuje wspaniały poziom, choć ceny są dla mnie zabójcze xD Ale no cóż, za każdą sztukę się płaci. c:
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jestem pod wrażeniem drugiego projektanta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka fryzur od 1 projektanki mi się podoba, ale nie wydałabym tyle :D Drugi projektant ma meega talent, ale te postacie same w sobie mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni gościu to wow, ale widziałam jeszcze fajniejsze np, Taylor Swift, jakąś modelkę, Katy Perry i wiele innych fajne to ! lubię trafić na takiego kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się 5ta i 8ma fryzura pierwszej projektantki. Włosy są po prostu łade, ale nie wyrózniają się jakoś szczególnie.
    Co do projektanta twarzy... Te realistyczne wersje mnie strasznie przerażają, choć trzeba przyznać, że człowiek talent ma i to nie mały. Ciekawe od czego zaczyna swoje prace ile czasu mu to zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Germanottal to geniusz:D chociaż najbardziej mu zazdroszczę wolnego czasu, bo robienie takich projektów to mega czasochłonne zajęcie. Ja już przy robieniu fryzury, którą ma moja doll, myślałam, że szlag mnie trafi:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Projekty germanottal są trochę creepy, ale talent ma chłopak ogromny. A peruki tak średnio mi się podobają, preferuję krótsze włoski

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 częściowe fryzury to już przesada. Szkoda stardolarów. Zwłaszcza, że i tak wyglądają jak zwykłe jednoczęściowe projekty to po co przepłacać. I tak nikt nie doceni poświęcenia. A jeszcze trzeba to wszystko poukładać na dollce by ładnie leżało.
    Jeśli chodzi o projekty twarzy - wspaniałe wykonanie ale tak jak wspomniano wyżej - trochę creepy. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Germanottal pokazał mi WspanialyNick i od tej pory jestem ogromną fanką jego prac, dla mnie realne twarze są niesamowite i nie czuję żeby były creepy ;P
    Pierwsza projektantka również ma ciekawe fryzury, z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się włosy pierwszej projektantki. :)
    Realistyczne twarze u tego Pana są cudne. Sama nie mam parcia do posiadania takich buziek, ale lubię je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  14. projektantkę kojarzę :) gdzieś już mi się przewinęły jej projekty i uważam że są całkiem spoko :) natomiast tego pana pierwszy raz widzę.. ale szacun ! bardzo realistyczne projekty :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. Os dois são designers maravilhosos 😍 xaxuen amo muito todos os seus hairs são maravilhosos ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń