2018/01/17

Fiolet - nie taki straszny

Hej Kochani! Mam dzisiaj wyjątkowo dobry humor, ponieważ pozytywnie zaliczyłam jeden przedmiot, a do tego wyrobiłam się z projektami na jutro, nie siedząc przy nich całą noc jak to zawsze mam w zwyczaju, mój rekord :D Mam nadzieję, że i Wam dopisują wspaniałe humory! (Chociaż pogoda stara się je nam zepsuć, no przynajmniej mi) Z racji właśnie tego o to zaoszczędzonego czasu przygotowałam dla Was stylizacje, w których wykorzystałam toczek na głowę ze sklepu Wild Candy Couture. Moim zdaniem jest dosyć uroczy, ciekawie uzupełnia stylizacje, nadając imprezowy lub elegancki look w zależności od reszty outfitu.
Dajcie znać co myślicie :)


1. ubrania za starmonety: toczek - Wild Candy Couture, bluzka - Basics + Bonjour Bizou, spódniczka(sukienka) - Wild Candy Couture, pasek - It Girls, zakolanówki - Evil Panda, buty - It Girls
2. ubrania za starmonety: toczek - Wild Candy Couture, kolczyki - Voile, naszyjnik - Voile, bluzka - Bonjour Bizou, spódnica - It Girls, torebka - no name, buty - Special Offer

17 komentarzy:

  1. O wow! ta 2 stylka jest boska wygląda na drogą! Pierwsza też fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mnie nie powala. Druga jest świetna, super bluzka i naszyjnik, prawdziwa dama.

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś na głowie mi się nie podoba. Ale podoba mi sie ta spódnica z 2 stylizacji. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej coś mi przeszkadza :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. W drugiej nie powiedziałabym, że jest za sm:oo

    OdpowiedzUsuń
  6. Te toczki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wow nigdy nie zwróciłam uwagi na te toczki ;P teraz na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są okey, nie zachwyciły mnie, ale nie są złe

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, fajne! Urzekła mnie szczególnie druga stylizacja <3
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo w porządku. Druga bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje, zwłaszcza druga

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te toczki, uwielbiam takie ozdoby na głowę, a stylizacje też super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stylizacje, 1, taka urocza a na 2 trochę patrzyłam dziwnie ale już widzę w niej sens :D choć mam wrażenie że coś jest nie tak to trudno dojrzeć co

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł z tą sukienką ! sama w sobie mi się nie podobała a jako spódniczka wygląda świetnie ! druga stylizacja też bardzo na plus !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiśnia!! Jak Ty coś zrobisz to... czapki z głów! Druga jest piękna! Nigdy nie powiedzialabym, ze to stylki za sm :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie stylizacje są genialne

    OdpowiedzUsuń