2018/01/18

Stylizacja jedną marką #2

Bonjour Bizou
Cześć, przychodzę dziś do Was z kolejnym sklepem, tym razem jest to Bonjour Bizou. Nazwa tego sklepu zawsze sprawia mi trudności, nigdy nie wiem co gdzie ma być. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów i mam z niego bardzo wiele ubrań. Zacząłem od znalezienia jednej głównej rzeczy w tym przypadku postawiłem na marynarkę. Dobrałem do niej buty z podobnego materiału i pasek, który według mnie idealnie pasuje do tych butów. Pod narzuconą na ramiona marynarkę ubrałem krótki biały top i dodałem torebkę. Najwięcej czasu zajęło mi znalezienie odpowiednich spodni, ostatecznie postawiłem na jasne jeansy o luźnym fasonie. 
Jak poradziłem sobie z tym sklepem?
Artykuły dostępne w Starplazie: Spodnie, Top
Artykuły dostępne w Starbaazarze: Marynarka, Pasek, Buty, Torebka

16 komentarzy:

  1. Marynarka i buty wyglądają razem idealnie! Bardzo mi się podoba i nie przeszkadza mi nawet odsłonięty brzuch, którego raczej nie lubię w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) wszystko pasuje do siebie, taka luźna elegancja

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna! Bardzo mi się podoba połączenie dodatków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Świetne są te buty, zwłaszcza z tą torebką i marynarką, wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty to jest coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo udana stylizacja ! :) a marynarka z butami tworzą idealną parę ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, buty z marynarką pasują idealnie :D Nie lubię jedynie tego paska

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, wygląda genialnie. Buty i marynarka pasują do siebie idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, stylizacja w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko idealnie współgra.., włosy, makijaż, ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylka fajna, ale szkoda że tylko jedna + nadal drażnią mnie tatuaże

    OdpowiedzUsuń