2018/02/15

Sposób na Weekly Superstar Gift






Pewnie już widzieliście, że w tym tygodniu adminie obdarowali nas wątpliwej urody torebeczką, którą możemy nabyć w Trails za 11 sd. Osobiście bym jej nie kupiła, dlatego też dzisiaj prezentujemy tylko jedną stylizację, od cherry9713. Ja w ostatniej chwili uświadomiłam sobie, że straciłam zaszczyt bycia SS. Przez moment pomyślałam, że jak torebka będzie tania to po prostu ją kupię i zrobię stylizację, jednak mimo wszystko cena jedenastu stardollarów jest dla mnie zbyt wygórowana. Torebki raczej bym już nie wykorzystała, dlatego - tak jak napisałam - dzisiaj prezentujemy jedną stylizację. 
Cherry podziela moją opinię odnośnie torebki. Obie uważamy, że jest brzydka. Przyznam, że na pierwszy rzut oka wydawała mi się taka całkiem, całkiem. Dopiero po zobaczeniu jej w apartamencie doszłam do wniosku, że jest mało przydatna i raczej trudna do wykorzystania. A Wam jak się podoba prezent? Stworzyliście już z nim jakieś stylizacje?







okulary - 9to5, kolczyki - Callie's Picks, choker (bransoletka) - Mr., naszyjnik - PPQ, kurtka - Archive, spodnie - Callie's Picks, rajstopy - Tingeling, torebka - Trails, buty - Original Future

17 komentarzy:

  1. Mi też ta torebka się nie podoba ;/ Stylizacja za to jest świetna, pierwszy raz widze te buty o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. zdążyłam na gifta ;p zanim ss się skończyło, chociaż.. dziwne bo ten czas minął a ja się wylogowałam - ujrzałam posta, właśnie teraz i szybko weszłam na sd i ss jest, czas mijający znikł - yupi mam darmówkę :) podoba mi się torebeczka, a stylizacja też całkiem fajna sportowo futurystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent taki sobie, stylizacja jest w porządku i najbardziej podobaja mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO, super fryzurka :D
    Stylizacja również mi się podoba. Sama nadal nie wiem, jak tą torebkę wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super. Świetna kolorystyka. Mega podoba mi się Twoja dollka w tej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Góra świetnie, sam dół także. Jedynie spodnie burzą mi stylizację, ale eneralnie total look udany. Choć uwielbiam torebki to tej również bym nie kupiła za 11 sd. Niestety ss narazie nie mam i nie mogę odebrać prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. o cholera jaka medoll *o* szału ta torebka nie robi,ale odebrałam,może ją wykorzystam xd stylizacja jest bardzo fajna,choć te buty mi się nie podobają xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja pierdziele, świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za piękny Baron z Afromental <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko idealnie połączone :D
    Uwielbiam te buty!
    Mam podobne na żywo Reebok Classic Leather diamond <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja to takie zdecydowane too much of everything

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja całkiem okey, choć sama torebka nie koniecznie mi się podoba :p

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna!
    ale torebka jest brzydka

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka 2/10 stylizacja 10/10

    OdpowiedzUsuń