2018/02/16

Subcouture

W Starplazie pojawiła się spodziewana kolekcja Subcouture. Spodziewana, ponieważ kilka dni temu otrzymaliśmy możliwość skorzystania z promocji - 15% więcej stardollarów przy doładowaniu (szaleństwo) w ramach wejścia tej o to nowej kolekcji Sub. Ceny są w przedziale 11-42sd, na zakupy jak zawsze mamy 2 dni. Cóż, o ile jestem fanką tego sklepu, bo uważam, że limitowana czasowo kolekcja jest bardziej fair, to teraz niestety z przykrością muszę stwierdzić, że ta dostawa jest naprawdę kiepska. Ubrania są kiczowate i słabo wykonane. Podobają mi się max 3 rzeczy, za jedyny must have uważam żółte okulary.
A Wy co sądzicie? Kupicie coś?



15 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu są same beznadziejne kolekcje. Aż się nie chce tam zaglądać. ;l

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się dokładnie 3 rzeczy, które już z resztą zakupiłam :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  3. szału nie ma ale kupiłam 4 rzeczy ;p najgorsza to jest ta biała sukienka,wygląda jak koszula nocna xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudrowo różowy męski t-shirt przypomina mi kopię tego czarnego, który był w ostatniej kolekcji. Różowa bluza z logo wygląda jak kopia zgniło zielonej z Anti z białym logiem. :))
    Ale ogólnie mi się kolekcja nawet podoba, kupiłam naprawdę sporo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szału nie ma, spodziewałam się czegoś znacznie lepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest tak źle, coś ładnego się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ja też uwielbiam ten sklep i spodziewałam się lepszej dostawy... coś może kupię, ale nie za wiele

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kupię tylko nieieską sukienkę i dżinsową kurteczkę. Ta torebka to tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam kilka rzeczy + wnętrze :) ale kolekcja taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnętrze i jeansowa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń