2018/03/23

Nowości w Film Theory

W tym tygodniu admini dodali dwie nowe kolekcje. Pierwsza, poniedziałkowa, dotarła do Evil Panda, natomiast dzisiaj pojawiły się nowości w Film Theory. Niestety nie wiem jakim filmem jest inspirowana kolekcja. Więc dlatego kto pierwszy odgadnie tytuł filmu czeka mała niespodzianka :)
Ceny wahają się w granicach 5-17sd, za tło natomiast musielibyśmy zapłacić 37sd. W dostawie znajdziemy także jeden artykuł za sm. Mnie kolekcja nie przypadła do gustu.
A Wy co myślicie?


15 komentarzy:

  1. Pułapka czasu - tym filmem się inspirowali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedziłaś mnie.
      Kolekcja jest dziwna- jak wszystko z tego sklepu.

      Usuń
    2. Tlen, nagroda czeka zarezerwowana w moim bazaarze :)

      Usuń
  2. Podoba mi się Biały strój/sukienka/kombinezon no mniejsza. Kupiłam już okulary za starmonety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba, ale nie mam pojęcia jak mogłabym jej użyć i wystylizować poza nałożeniem na doll :P

      Usuń
    2. Dokładnie :) Musiała bym się też zastanowić nad fryzurą i makijażem

      Usuń
  3. Jak ktoś już napisał-pułapka czasu,
    A co do kolekcji to podoba mi się tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło faktycznie najlepsze z całej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja może i jest okej, ale nie ubieram mojej doll za filmowe postacie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja ciekawa, zwłaszcza fryzury, niemniej jednak, nie skorzystam. Nie dla mnie filmowe przebieranki :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  7. Na halloween to można kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widzę w niej zastosowania na swoją lalkę.

    OdpowiedzUsuń