2018/04/19

Fiolet - nie taki straszny

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w dosyć odmiennym stylu niż zwykłam je robić w tym dziale. Jestem z niej zadowolona, ponieważ jest niebanalna co przy ograniczonym, fioletowym wyborze nie jest do końca takie łatwe jak mogłoby się to wydawać ;)
Bazą looku został świetny i oryginalny top z poprzedniej dostawy Callie. Poszłam za jego futurystycznym ciosem i dobrałam spódnicę i buty w równie ciekawym kroju, które moim zdaniem nie przyćmiewają, a jedynie podkreślają górę stylizacji. Jednak najbardziej podoba mi się połączenie topu z kolczykami - wyglądają jak idealny komplet. 
Jestem niesamowicie ciekawa Waszych opinii, bo nie wiem czego mogę się spodziewać :D Dajcie więc znać jak Wam się podoba moja propozycja!

ubrania za starmonety: kolczyki - Tingeling, top - Callie's Picks, stanik - Rio, spódnica - Special Offer, nerka - Original Future, zakolanówki - Evil Panda, buty - Tingeling

11 komentarzy:

  1. Też uważam, że kolczyki z topem tworzą świetny komplet. Bardzo mi się podoba to połączenie, z dwóch względów, pierwszy to cena, a drugi to fakt, że umiejętnie wystylizowałaś tą na pozór kiczowatą spódniczkę. ;D Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo...mój ulubiony dział wrócił xD co do stylizacji podoba mi się,fajnie wygląda ta bluzka z tą spódnicą,ale osobiście nie kupiłabym tych artykułów xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście mi się nie podoba, chociaż dobranie kolorystyczne jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta bluzka jest okropna, ale może dlatego, że nie w moim stylu :) Myślę, że pokusiłabym się jeszcze o dodanie rajstop do takiej krótkiej spódniczki. Natomiast kolczyki z topem to faktycznie strzał w dyszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nie w moim guście, ale patrząc pod kątem estetycznym: wyszło bardzo fajnie!
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno nie w moim stylu, ale ogólnie super!

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń