2018/04/16

HOT or NOT

Alaamiss2012

Kurczę, podoba mi się. Lubię tę bluzkę, ona chyba z wszystkim wygląda dobrze. Pochwalam też dopasowanie makijażu i fryzury do stylizacji. W sumie jedyną rzeczą do jakiej mogę się przyczepić jest plecak, który bardziej widzę w luzackich stylizacjach niż eleganckich. Ale i tak mi się podoba HOT-


Koszula jest naprawdę ładna i połączenie jej ze spodniami i paskiem wygląda przyzwoicie. Całą sprawę psuje natomiast paskudny makijaż (rozumiem, że miał pasować, ale białe usta i brwi wypadają po prostu brzydko) i zupełnie nie pasujący plecak. Tę bazę widzę tylko i wyłącznie w otoczeniu eleganckich dodatków. Poza tym mam również wrażenie pustki. HOT/NOT








EvelynnMacDayne

Stylizacja jest poprawna. Wiem, że użyta narzutka to tak właściwie szal, ale ja zawsze staram się dodawać coś pod spód, bo bez tego moim zdaniem wygląda dziwnie. Do tej transparentnej spódniczki też nie jestem przekonana, ale za ogólny pomysł HOT/NOT 


Dla mnie jest to pomieszanie z poplątaniem. Przezroczysta spódniczka źle tu wygląda i gryzie się ze złotymi elementami torebki. Do tego narzutka, która jest najgorszym elementem stylizacji i pasuje do wszystkiego jak wół do karety. Jedyne co się w miarę broni to body + choker + kozaki i gdyby dodać jakąś ciekawą spódniczkę i kurtkę to całość prezentowałaby się naprawdę ładnie. Teraz oceniam jednak na NOT+.









agataandurok

Trochę za dużo się dzieje jak dla mnie. To futerko jest wystarczająco brzydkie samo w sobie. Zmieniłabym też dodatki. Podoba mi się natomiast połączenie topu ze spodniami. NOT+


Gdyby przymrużyć oko na to, że futerko jest samo w sobie paskudne to uważam, że baza jak i dodatki zostały do niego dobrane wyjątkowo dobrze. Torebka fajnie rozjaśnia look i zgrywa się z topem. Jedyne co mi tu kompletnie nie pasuje to czerwone okulary i usta. Kontrasty są fajne, ale w tym wypadku wygląda to źle i burzy całość. HOT/NOT










Za tydzień ocenimy: Aguuniek, Disneyka_, karollin-El


13 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Wami, 1 stylizacja najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej 2 podoba, ale ogólnie bez żadnego wow ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylka nie podbiła mojego serduszka :v
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna mi się nie podoba, lecz jeśli miałabym powiedzieć, która wypadła najlepiej to zdecydowanie druga, natomiast pierwsza najsłabiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna mi się nie podoba, w każdej coś psuje stylizacje :|

    OdpowiedzUsuń
  6. żadna stylizacja mi się nie podoba,jak dla mnie wszystkie not :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nope, nope, nope. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadna mi sie nie podoba, jeszcze pierwsza moze byc w ostatecznosci

    OdpowiedzUsuń
  10. jedynie druga mi się podoba, pierwsza rzeczywiście wydaje się być pusta

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Hot, nie mam zastrzeżeń.
    2.Hot/Not. Spódnica do wymiany na taką, która by pasowała do reszty i byłoby Hot.
    3.Not. Za dużo się dzieje i nic do siebie suma-sumarum nie pasuje.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń