2018/05/13

Dobry projektant - Mirage.

Cześć wszystkim!
Co tam u Was? Ja jestem w wielkim stresie, ponieważ jutro mam ostatnią maturę, ustną z polskiego. Strasznie się boję, że dostanę temat, którego kompletnie nie ogarnę... Jak nie to sierpień, hehe xD

Nie przedłużając, dzisiejszą projektantką jest Mirage..









Pochodzi ona z Wielkiej Brytanii i na Stardoll jest od 2014 roku. Wielokrotnie zwyciężała w konkursie na Gorącą Fryzurę. Cena za jej włosy to ok 170 stardollarów. Znalazłam część projektów na jej facebook'owym koncie, ponieważ w prezentacji ich nie zamieściła. Część jest naprawdę dobrze wykonana, moim faworytem jest fryzurka z 3 zdjęcia.

















A wy co sądzicie o projektach? Podobają Wam się?
Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego dnia :) 

27 komentarzy:

  1. Ładne, ale jakoś nie zachwycają mnie w 100%. Najlepsza jest chyba 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo mi się podobają, nie umiem wybrać najlepszej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne projekty, pierwszy świetnie wykonany. Mogłabym kupić 7. i 8. wiga, są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy. 3 i 8 dla mnie bomba. Ogólnie piękna jest jej doll.
    Polecam skorzystanie z kalkulatora maturalnego. Dzięki niemu wiedziałam jakie będą tematy i wcześniej mogłam zastanowić się nad tym, jakie teksty kultury dopasować do danego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, nie wiedziałam o tym :D
      Mam nadzieje, że to się sprawdzi i zdam, hehe

      Usuń
    2. Popsi, a masz może namiar na stuprocentowo pewny kalkulator Lotto? :D stardollowy10

      Usuń
    3. Dołączam się do pytania ;3

      Usuń
    4. https://kalkulatormaturalny.pl/kalkulator-maturalny

      Usuń
    5. wszystko jest tam wyjaśnione, a jeżeli nie jesteście pewne to polecam grupy na facebooku typu matura z polskiego ustnego 2018 itp. Ludzie tam też wrzucali od razu pytania po tym jak wyszli, jak zdawałam maturę rok temu to byli bardzo pomocni i wszystko tłumaczyli, w komentarzach lało się od tekstów kultury itp :)
      Powodzenia

      Usuń
    6. Dziękuję za ten kalkulator. Wszystko wyliczone perfekcyjnie haha :D
      Najlepsze jest to, że pytanie w nim odpowiadało numerowi, ktory wylosowałam, ten który chciałam XDDD

      Usuń
    7. Świetnie, bardzo się cieszę, że pomogłam :)
      Też tak miałam :) Chciałam bardzo trafić na dany temat i udało się :)

      Usuń
    8. Kalkulator pomógł mi, ale trafiłam na taki temat, że ciężko było ...

      Usuń
  5. Parę fryzur bardzo mi się podoba :D. Ahh matura kiedy to było.. :p będzie dobrze, jest łatwiej niż się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko umiesz. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Oja super projekty!
    Ja na szczęście zdawalam mature jak jeszcze byl wybrany temat do przygotowania :D Robilam o siostrach Bronte i Wichrowych Wzgórzach

    OdpowiedzUsuń
  8. No nawet, nawet. Nie przepadam za projektami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Dasz radę ziom:D

    Przyjemne projekty, na innych dollkach świetnie wyglądają, ale moja pewnie wyglądałaby w nich jak pół dupy zza krzaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję haha :D

      Właśnie, tak niekiedy jest z tymi fryzurami. Niektóre wyglądają ślicznie, a nasza dollka przy tym jak landryneczka. Niekiedy jednak, jak pół dupy zza krzaka xD

      Usuń
  10. PS. Jeśli będziesz musiała znaleźć alegorie do obrazu "Lodowa góra torebka" to chodzi o segregowanie śmieci XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo utalentowana doll, najbardziej podobają mi się fryzury 8, 9 i 10.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno dasz sobie radę <3 Ja jak zdawałam maturę to mega chciałam wylosować obraz, który moim zdaniem najprościej omówić i ku mojej radości kartki prześwitywały, więc wybrałam to co chciałam :D Jak nie wchodzisz pierwsza to tematy są na bieżąco aktualizowane w necie i np. jako, że zawsze bardzo lubiłam j. polski to omawiałam moim znajomym każdą nową pozycję :D Ale jak są też takie grupy na fb jak mówi Popstarka to super, tylko korzystać!
    Co do projektantki to również zgodzę się, że jest utalentowana, niektóre projekty bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam! Nie jest to jakiś super wysoki wynik, ale to dlatego, że nie jestem fanką tych wszystkich lektur i szkolnego j. polskiego xD. Tym bardziej nie wiem po co i dlaczego, ale mialam rozszerzony na informatyku >o<

      Ale udało się i dziękuję za wsparcie :D

      Usuń
    2. Jeeej, gratulacje! ♥

      Usuń
  13. Wooow, genialne! Czwarta i dwie ostatnie z checia bym kupila. Mega talent!

    OdpowiedzUsuń